آخرین تحولات لبنان

۱۷ گروه هلال احمر خراسان رضوی در شهرستانهای استان در حال امدادرسانی هستند.

ادامه امداد رسانی هلال احمر خراسان رضوی در شهرستانهای استان خراسان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۷ گروه امداد و نجات این جمعیت با ۵۳نیروی عملیاتی با تخصص امداد در سیلاب مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان های این استان هستند.

اسماعیل بهمن آبادی افزود: این گروهها در شهرستانهای تربت جام، فریمان، کلات، فیروزه، تربت حیدریه و گناباد مشغول امدادرسانی هستند و  با توجه به مقدار  و شدت بارندگی، نیروهای هلال احمر در شهرستانهای مشهد، جغتای، جوین، سبزوار، تایباد و نیشابور به حال آماده باش در آمدند.

وی گفت: براساس گزارشهای اولیه، خسارت به منازل مسکونی، تاسیسات زیربنایی، گرفتار شدن در سیلاب در مسیر جاده ها و آبگرفتگی از  خسارات و حوادث ناشی از بارندگی در شهرستانهای این استان بوده است.

وی افزود: از عصر دیروز نیروهای هلال احمر به بیش از ۱۵۱ خانوار گرفتار حوادث ناشی از سیلاب  به ویِژه در شهرستانهای کلات و درگز امدادرسانی کردند.

طبق اعلام اداره هواشناسی با توجه به تقویت ناپایداری جوی و وقوع بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید امروز نیز احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در مشهد و بیشتر  نقاط مستعد استان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.